DÜNYA

Bir tatil dönüşü
Gecenin üçü, ayın on dördü.
İzmir sahilindeyim
Herkes gitmiş kendimleyim.
Elimde şarap,
Üzerimde mehtap,
Kalbimde sitem,
Tenimde meltem,
Kayan yıldızları izliyorum.
Kabaran dalgaları izliyorum.

Yıldızlar gibisin yalnızlık.
Hep oralarda bir yerdesin
Güneş varken fark edilmezsin.
Ey ümit, tıpkı mehtaba benziyorsun.
Verdiğin ışık bile sana ait değil
Işık vermiyorsan zaten yoksun.

Karanlık, ışığı boğan karanlık.
Toprağa gömülmüş insanlık
Dalga misal kabaran kederler
Geceyi takip eden geceler.
Tükenerek tükettiğim seneler
Ruhunu kölesi olduğu bedenler
Korkaklık kokan kelimeler
Yeise batmış cümleler
Yüzleşmekten korktuğum anılar
Tüm sorularıyla yarınlar
Bir türlü doğmayan güneş
Adını unuttuğum kardeş
Aldandığım yalanlar
İnanmadığım doğrular
Sızlamayan vicdanlar
Köhneleşmiş başlar
Üzerime yağan yağmur
Sırtımda çıkan kambur
Yeşili getirmeyen bahar
Ağacı olmayan dağlar
Ceylan yiyici sırtlanlar
Ölüm habercisi, kuşlar.

Ah Dünya
Yalan Dünya
Kimsesizlere azap Dünya.
Nedir bu zulmün hikmeti
Günahlarımı azabın sebebi
İnsanlar mı elemin nedeni
Cennet midir bu çilenin neticesi?
Yoksa yoksa.
Büsbütün zayi midir ömrüm
Bir kez olsun gülmez mi yüzüm
Bu kadar şirin midir ölüm.
Ah dünya ah Yalan Dünya
Son bir sözüm var sana.
Allah sonumuzu hayretsin
Ve seni zerre miktar sevdirmesin.
Emanetine halel getirmeden,
Her şeyimi benden alsın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

KORKU ...

KORKUYORUM

UZAKTAN SEVMEK

ALIŞILAGELMİŞ YANILSAMALAR

ERKEKLER NEDEN "SENİ SEVİYORUM" DİYEMEZ ?

GERÇEKTEN SEVENLER

SEN

ZAMANIN EKSİLTEMEDİĞİ AŞKLAR

SENİ SEVİYORUM DİYEBİLMEK...

Aşk şehrinde bir garip yolcuyum