SENİ SEVİYORUM DİYEBİLMEK...


        Elbise dener gibi aşk deniyoruz. Daha karşımdaki kişiyi tanımadan, hislerinizden emin olmadan, aşkımızı ilan ediyoruz. Yaradanın bahsettiği sevgiyi ne kadar da cömertçe harcıyoruz.

         Fikirlerimizin çakıştığı, hislerimizin örtüştüğü, frekanslarımızın uyuştuğu ve hatta ve hatta hayallerimizin bile aynı olduğu birine karşı hissettiklerimiz gerçekten aşk mıdır?

         Seni Seviyorum cümlesini Benimle Evlenir misin ? adlı romanın önsözü olduğuna inanırım ve yanlış zamanda yanlış kişilere yöneltilerek israf edilmesini doğru bulmam. 

Senin sohbetini çok seviyorum, yardımseverliğini, şefkatini, gözlerindeki gülümsemeyi, sözlerindeki samimiyeti çok seviyorum, sana hayranım senden hoşlanıyorum. Evet bu cümleler  açığım ama seni seviyorum çok ama çok iddialı bu iki keleme ve yalnızca hislerinden emin olanların kullanması gereken bir cümle.

          Burada sevgiden kasıt aşk tabii ama biz tutkuyu,hayranlığı, dostluğu, aşk sanıyoruz; oysa aşk, tüm bunların toplamı, hatta daha da fazlasıdır.  Ama hiçbirisi tek başına aşk değildir. Zaten parçalanamaz da aşk, aşkın yarımı, çeyreği, yüzdesi olmaz; aşıksındır yada ...

          Bazıları söyleyeceklerimi abartılı bulacak, beni samimiyetsizlikle suçlayıp, bazı şeyleri gereksizce büyüttüğümü söyleyecekler.  Ama bence seni seviyorum demek ki senin düşüncelerini, hislerini, hayallerini, sözlerini, bakışlarını, gözlerini, kısacası seni sen yapan her şeyi, her koşulda, her durumda ve her zaman seveceğim ve beni ben yapan seninde bende sevmeni istediğim benden taviz vermeden tüm zerrelerimle hep seni sevip, senin olacağım. Sensiz geçmiş, yakacak, senin olmadığın düşünceleri unutacak ve seni kullandığım hayalleri hatırlamayacağım demektir.

          Şimdi yüzleşin kendinizle ve yoklayın zihninizi ruhunuzu ve kalbinizi.  Benim anladığım şekilde düşünerek, hissederek, bilerek ve isteyerek, seni seviyorum diyebilir misiniz?

          Geçmişini, geleceğini, anıları, hayalleri duygularını, düşünceleri bir kenara atıp "Seni seviyorum ve hayatındaki tek gerçek bu. Sen bile bunu değiştiremezsin.  Sevsende, sevmesende, kalsanda, gitsende, ağlatsanda, güldürsende, oldursanda, öldürsende seni çok ve hep seveceğim." diyebilir misin?

           Sevgiline dönüp bu tek kişilik trajedime girip bir aşk masalına çevirmekte, bu yaralı kalbe bir fiske vurup öldürmekle, senin elinde sensiz her an binlerce kez ölsem de hazırım bir ömür seni beklemeye diyebileceksen bunu söylemeye hakkın olur.

          Yoksa ciğerden gelmeyen bir nefeste, samimiyet kokmayan bir sesle, yalana bulaşmış bir ağız, riyaya alışmış bir dudakla o kelimeleri söyleminin ne ehemniyeti var ki.

          Ne diyelim Allah herkese bu cümleyi içtenlikle söylemeyi ve muhatabından da yine aynı samimiyetle duymayı nasip etsin.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

KORKU ...

KORKUYORUM

UZAKTAN SEVMEK

ALIŞILAGELMİŞ YANILSAMALAR

ERKEKLER NEDEN "SENİ SEVİYORUM" DİYEMEZ ?

GERÇEKTEN SEVENLER

SEN

ZAMANIN EKSİLTEMEDİĞİ AŞKLAR

Aşk şehrinde bir garip yolcuyum