KORKUYORUM


Sevda hasret oldu
Gülü sevmekten korkuyorum


          Bütün güller soldu
          Baharın gelmesinden korkuyorum

Bülbüller ötmez oldu
Baykuşun sesinden korkuyorum

          Kader yalnızlık oldu
          Kuru kalabalıktan korkuyorum

Geceler mehtapsız oldu
Gölgede kalmaktan korkuyorum

          Rüyalar kabus oldu
          Hayal kurmaktan korkuyorum

Gözyaşları sel oldu
Sevinip gülmekten korkuyorum

           Unutulup gitmekten değil
           Hatırlanıp üzmekten korkuyorum

Yeise batmaktan değil
Ümide sarılmaktan korkuyorum

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

KORKU ...

UZAKTAN SEVMEK

ALIŞILAGELMİŞ YANILSAMALAR

ERKEKLER NEDEN "SENİ SEVİYORUM" DİYEMEZ ?

GERÇEKTEN SEVENLER

SEN

ZAMANIN EKSİLTEMEDİĞİ AŞKLAR

SENİ SEVİYORUM DİYEBİLMEK...

Aşk şehrinde bir garip yolcuyum